Основна информация при закупуване на Алуминиеви Джанти

2022-06-26
Основна информация при закупуване на Алуминиеви Джанти

Купуването на джанти може да бъде малко непосилно. В Djantite.bg се опитваме да направим навигацията през блатото на PCD / полтово разстояние, изместванията и централния отвор възможно най-проста, като нашата функция за търсене на джанти върши голяма част от упоритата работа от ваше име. Въпреки това понякога е полезно да знаете основите, така че ето:

Спецификациите на джантите често ще се четат като някаква вариация на по-долу посоченото

7,0x17 (ширина/диаметър) 5x112 (PCD или Mеждуболтово разстояние) et42 (офсет) 73,1 (централен отвор)

Ширина/диаметър

Ширината и диаметърът са достатъчно лесни за визуализиране и разбиране. Ширината (често изписана като разстоянието в инчове, последвано от буквата J) по същество се отнася до разстоянието от предната част на джантата до задната част на джантата. С диаметър (също в инчове) се отнася до разстоянието по лицето на джантите.

Диаметър на окръжността (PCD) - Mеждуболтово разстояние

Първата част от това (5) отново е доста лесна за разбиране, тъй като това просто се отнася до броя на дупките, пробити в центъра на джантите, това число най-вероятно е 4,5 или 6. Втората част от това измерване е малко по-трудно е да се визуализира, тъй като по-често е теоретично измерване и това е диаметърът на кръг, изчертан през всеки от отворите за болтове. За по-голяма яснота това може да се види на изображението по-долу:

Схема на Mеждуболтово разстояние при алуминиеви джанти

Ако това измерване е неизвестно, разбираемо може да бъде доста трудно да се установи, но може да се изчисли с помощта на разстоянието (в mm) от центъра на един отвор за болт (всякакъв отвор за болт) до центъра на този до него ( Измерването „S“, показано на диаграмата по-горе).

Изместване или Офсет (ET) 

Офсетът е друго измерване, което е доста трудно за визуализиране и дори по-трудно за измерване. Изместването на джантите е позицията на задната страна на колелото (където се среща с главината) спрямо хипотетичната централна точка на ширината на колелото. Това може да се види на диаграмата по-долу. Това измерване е отговорно за определянето на колко далече навътре или извън калнка на колата ще седи джантата.

Изместване или Офсет (ET) на Алуминиеви Джанти

При повечето лети джанти нулевите и отрицателните измествания са много необичайни. Почти всички джанти, които продаваме, ще имат известна степен на положително изместване.

Всички превозни средства ще позволят набор от подходящи измествания във всеки даден диаметър на колелото, но ако изместването на колелото е твърде високо или ниско за превозно средство, колелото може или да стърчи извън калника на колата, или да се опре в спирачните апарати или да опре във вътрешността на подкалника.

Централен отвор

Централният отвор на джантите(измерването 73.1 в горния пример) е просто диаметърът на отвора в задната част на джантата, където колелото преминава над главината на колелото на автомобила. Това може да се види на диаграмата по-долу:

Централният отвор на джантите

В случай на джанти с оригинално оборудване, както централният отвор на колелото, така и диаметърът на главината на превозното средство ще бъдат еднакви, но в случай на джанти за вторично оборудване, като тези, намерени на Djantite.BG, това е малко вероятно случай. Тъй като има много превозни средства, които се произвеждат със същия PCD, но различен диаметър на главината, dxantite за вторични пазари обикновено имат централен отвор, по-голям от този на главината на колелото на автомобила, а разликата в размера е запушена от продукт, известен като " центиращи втулки / втулки за центален отвор", който по същество намалява централния отвор на джантите до размера, изискван от автомобила. Тези могат да се видят тук:

центиращи втулки / втулки за центален отвор за джанти

Пръстените са много често срещани и ако е необходимо, се доставят стандартно като част от „комплекта за монтиране“, включен във всеки пакет за колела, продаван от Djantite.BG

Функцията за търсене на колела на Djantite.BG използва всички тези измервания в комбинация помежду си, за да гарантира най-добре пригодността на всеки пакет колела за всеки даден автомобил. Въпреки че в някои случаи има други неща, които трябва да се вземат предвид, това са основните компоненти на техническата спецификация на колелата.

Надяваме се, че тази информация е била информативна и полезна.

Тази страница използва файлове с бисквитки, за да предоставя своите услуги в съответствие с Политиката за използване на бисквитки. Можете да определите условията за съхраняване или достъп до файлове с бисквитки във вашия уеб браузър.
Close
pixel