Rotiform е официален доставчик на джанти за Ferrari 296 GT3
Rotiform е официален доставчик на джанти за Ferrari 296 GT3
Марката на Wheel Pros, Rotiform, днес обяви продължаващото си партньорство с Ferrari като официален доставчик на джанти за най-новата фабрична състезателна кола, която ще излезе от Маранело, Ferrari 296 GT3. Rotiform разработи изцяло нова, кована джанта, хомологирано специално за фабричната състезателна кола 296 GT3. Автомобилът ще направи своя дебют на дисплея със специално изработените джанти Rotiform за първи път на 24-те часа на Спа през 2022 г. и ще започне да се състезава през 2023 г.
Включен в партньорството, новият дизайн на Rotiform ще бъде ексклузивна джанта, предлагана за всички фабрични състезателни автомобили Ferrari 296 GT3 на професионално ниво, които ще се състезават в множество шампионати, обхващащи целия свят. Фабрично поддържаните GT автомобили се състезават в Световния шампионат по издръжливост (WEC), IMSA и GT World Challenge Series и други.
"Развълнувани сме да продължим партньорството с Ferrari, докато напредваме още повече в професионалните моторни спортове с джантите Rotiform“, каза Брайън Хендерсън, CSO и съосновател на Rotiform. „Продължавайки техническото партньорство с Ferrari, можем да демонстрираме отличията за представяне, които тази марка работи неуморно, за да постигне през последните няколко години. 296 GT3 е перфектната платформа за нас, за да покажем на автомобилния свят какво може да произведе Rotiform в моторните спортове."
Rotiform служи като технически партньор от 2021 г., като преди това доставяше състезателни джанти с марка Rotiform за световноизвестния Ferrari Challenge Championship и GT Racing Series 2020 488 GTE и 2020 488 GT3 EVO автомобили.
Джантите Rotiform непрекъснато се доказват като неразделно допълнение към семейството на марката Wheel Pros от 2019 г. Вижте изцяло новите колела Rotiform на 296 GT3 на 24-те часа на Spa през 2022 г. на световноизвестната писта Circuit de Spa-Francorchamp в Ставело, Белгия, 28-31 юли 2022 г.
„Ferrari проектира ново шаси, използвайки знания от 488 GT3. Изработен е от алуминий и Ferrari казва, че неговата лекота ще позволи по-добро и по-ефективно поставяне на баласт за ограниченията на BoP. Междуосието е по-дълго от шосейния 296, а окачването е променено от 488 GT3, за да предложи по-широк диапазон от настройки за различни стилове на водач и различни писти. Интегрирана е нова (и по-голяма) спирачна система, а тези спирачки са обгърнати от ново колело от Rotiform, направено специално за 296 GT3.“