Huf TPMS

( количество продукти: 5 )

Директен TPMS:

Директните TPMS методи използват сензори за налягане за измерване на налягането във всяка от четирите гуми. След това тези сензори предават данните за налягането чрез безжичен радиочестотен предавател към централен приемник. Приемникът комуникира с дисплей, който информира водача коя гума е недостатъчно напомпана. Датчика във всяко колело е проектиран да изпраща предупредителен сигнал, когато налягането на гумата падне под определеното ниво на безопасност. Сензорът за налягане, монтиран в гумата, е показан на Фигура 1. Недостатъчното помпане е посочено като причина за повреда на гумата, като разделяне на протектора или спукване на гума. Освен това е отговорен за съкращаването на живота на гумите и намаляването на икономията на гориво.

Индиректен TPMS:

Индиректните системи използват сензори за скорост на колелата в антиблокиращата спирачна система (ABS) на автомобила, за да проследяват въртенето на всяка гума. Предпоставката е, че недостатъчно напомпаните гуми имат по-малък радиус, което води до по-висока скорост на въртене в сравнение с напълно напомпаната гума. Сензорът трябва да засича по-бързото въртене и системата предупреждава водача. На практика тази промяна в радиуса е малка, което прави непрякото измерване по-малко надеждно от директното измерване на налягането.

Технически характеристикив :

Постоянно наблюдение на налягането на гумата, температурата на гумата, идентификацията на сензора за гумата и живота на батерията по време на шофиране и когато стоите неподвижни

Предотвратява последствията от ниско налягане в гумите чрез ранно откриване:

  • Спуквания (приблизително 80% от спукванията са причинени от неадекватно налягане в гумите)
  • Повишено износване на гумите поради допълнителна работа при огъване
  • Повишен разход на гориво поради по-високо съпротивление при търкаляне
  • Винаги осигурява оптимален комфорт при шофиране
  • Водачът се информира незабавно за отклонения от заданието
  • В типичен температурен профил функционално надежден до 120C, устойчив на температура до 170C
  • Надеждно ускорение до 2000 g (статично) и одобрено за множество високоскоростни превозни средства
  • Устойчив на вибрации и дори подходящ за използване с вериги за сняг
  • Гъвкав дизайн за почти всички приложения на джантите
  • Налягането на гумите може да бъде индивидуално зададено и следователно точно съобразено с натоварването на превозното средство
  • Самообучаваща се система с автоматично разпознаване на индивидуалните колела, което води до по-бърза и по-ефективна смяна на колелата
  • Спестява неприятните, неудобни и неточни тестове на бензиностанции (гумите се затоплят при шофиране до бензиностанцията, а посочените стойности важат за студени гуми)
  • Намалява разхода на гориво и отделянето на CO2 в атмосферата
Close
pixel